5 zasad na podstawie których pracuję

01

Użyteczność

Proponuję narzędzia, techniki i kwestionariusze, które wcześniej testowałam z uczestnikami szkoleń. Wybieram tylko takie metody, które przynoszą realny efekt i które realizują cele warsztatu.

02

Testowanie

Lubię powiedzenie„mniej gadania, więcej działania”, dlatego stawiam na praktykę: testuj, próbuj, zobacz, sprawdź jak działa. Ważne jest dla mnie to, co dzieje się na sali oraz przed i po szkoleniu, dlatego projektuję całe procesy uczenia i wdrażania umiejętności i wiedzy.

03

Dopasowanie

Słucham, dopytuję, poznaję realność danej firmy czy działu i dopiero wtedy projektuję rozwiązania. Nie mam gotowych recept. Chcę, by klienci osiągali zamierzone rezultaty, dlatego zawsze biorę pod uwagę unikalną sytuację organizacji.

04

Przyjazność

Zależy mi na aktywnych uczestnikach szkoleń, współdziałaniu i wspólnym byciu, dlatego z umiarem stosuję technologiczne nowinki. Nie ma u mnie godzinnych prezentacji, czy demonstrowania wielu aplikacji. Na warsztatach korzystam z gier, kwestionariuszy, filmów, ale przede wszystkim cenię sobie pracę z ludźmi i dobrą atmosferę – bez zadęcia.

05

Dostępność

Równocześnie pracuję tylko nad jednym projektem, tak by dać 100% uwagi klientowi, jego problemom i dopasować właściwe rozwiązania.

Opinie uczestników

„Poprzez ćwiczenia, które przeprowadziliśmy na szkoleniu, zdecydowanie prostsze staje się zastosowanie nowych umiejętności w mojej pracy”.

 

Marcin (branża bankowa)

 

„Świetne szkolenie bardzo wiele z niego wyniosłam: wiem jak motywować, dyscyplinować pracowników i co robić kiedy rotacja jest tak duża. Dziękuję!”

Kaśka (branża ubezpieczeniowa)

„Praktyczne szkolenie, bez nudy, z energetyczną trenerką”.

 

Piotr (branża budowlana)

 

„Na podstawie konkretnych przykładów ze szkolenia mogę usiąść z adeptem i po ludzku z nim ustalić zasady pracy. I o to chodziło”.

 

Irena (branża bankowa)

 

„Same konkrety, przykłady, ćwiczenia dopasowane do naszej firmy. Marta prowadzi szkolenia tak ciekawie, że nawet na przerwach uczestnicy korzystają by jeszcze ją o coś zapytać”.

 

Anna (branża FMCG)